Verslingerd

Het studentenleven gaat niet over rozen. Lucy's relatie met Kikker staat onder druk, omdat hij een duet gaat opnemen met de beroemde zangeres Laura. Maar is Laura's interesse alleen zakelijk? Ondertussen kampt Lucy met een lichte social media-verslaving en eist haar populaire beautyblog steeds meer tijd en verantwoordelijkheid op. Om de chaos compleet te maken vragen haar vrienden en familie ook nog aandacht met hun problemen. Het wordt hoog tijd om prioriteiten te stellen.
Wat is nu eigenlijk écht belangrijk in het leven?
Titel: Verslingerd #2 Verkikkerd
Auteur: Lisette Jonkman
Aantal bladzijdes: 396
Speelt zich af in: Enschede 
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff

Samenvatting

Lucy woont nog steeds met de nerds in Enschede. Ze is een beauty blog begonnen en Kikker gaat samenwerken met Laura. Wanneer die twee steeds closer worden, wordt Lucy gek. Daarnaast vraagt hij blog ook veel tijd en aandacht. Met haar vrienden gaat het ook niet al te goed. 

Mijn mening

Ik wil Luitingh-Sijthoff heel erg bedanken dat ik een exemplaar gekregen heb. Maar wat een humor heeft Lisette Jonkman in dit boek gestopt.

Ik vond Verkikkerd niet super goed maar na Verslingerd ben ik helemaal om. Het verhaal van Lucy is wel geweldig. Ik heb het lezen van Verslingerd uitgesteld omdat ik eigenlijk niet wou weten hoe hij ging eindigen. Maar toen ik er eenmaal in begonnen was, was ik wel blij dat ik erin begonnen was.

Er zit van alles in dit boek, de goede humor van Lisette maar ook drama. Lucy vind ik wel een dramaqueen die zich soms wel wat aanstelt. Maar goed daar kan ik nog wel mee leven. 

Heb ik al gezegd dat ik de cover echt super mooi vind. Ik hoop ook dat er meer delen worden geschreven. Hé wat ben ik veeleisend tja.. ik weet het.

Ik geef Verslingerd 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten