Ik wil Helen Vreeswijk niet kwijt!

Onlangs las ik iets op Facebook en ik was geschokt. Er sprongen meteen tranen in mijn ogen. Ik heb zo'n gevoel dat het nu overkomt van oh Jaike doet niks de hele dag, alleen maar een beetje Facebook, Twitter en Instagram checken met een boek erbij. Tja.. dat klopt eigenlijk ook wel. Maar nu dwaal ik af van het onderwerp. Het komt er op neer dat ik geraakt ben.

Voor het geval je het nog niet wist ik heb best wel veel boeken van Helen Vreeswijk. En ik heb zo'n gevoel nu dat Loverboys en de nieuwe cover van Overdosis zijn toegevoegd ik binnenkort alle boeken ga lezen.

Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als Helen Vreeswijk komt te overlijden. Ik kan dan geen boeken meer toevoegen aan mijn collectie. Het begon vier jaar geleden toen ik Overdosis kocht en Eerwraak gekregen heb. Eerwraak raakte mij enorm en toen ben ik verder gaan lezen. 

Wat ze ook zegt geniet van het leven, ik vind dat iedereen dat moet doen. Voor je het weet is het over. Ik zou als het kon iets doen zodat haar leven verlengend kan worden. Ik hoop dat ze nog jaren mag leven. En dat er nog prachtige verhalen geboren mogen worden. 

Had ik al gezegd dat ik Eerwraak gesigneerd hier heb liggen. Dit maakt het boek extra speciaal. Als ik hem open doe is het eerste wat ik zie haar handtekening.
Onlangs maakte ze de overstap van Manteau naar van Goor, in juli komt De Kick uit als een Best of YA boek. Super zeg ik maar! Ik kan niet wachten.

Hierbij zeg ik: Ik wil Helen Vreeswijk niet kwijt. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten