Enders

Nu de Bodybank vernietigd is hoeft Callie haar lichaam niet meer aan Enders te verhuren. Al snel merkt ze dat de Ouweheer nog steeds controle over haar heeft. De enige manier om voorgoed van hem af te zijn is door de chip in haar hoofd weg te laten halen. Maar legt ze de stem in haar hoofd die wel eens aan haar vader zou kunnen toebehoren definitief het zwijgen op. Zal ze ooit nog vrij zijn?
Titel: Enders #2 Starters
Auteur: Lissa Price
Aantal bladzijdes: 320
Speelt zich in: VS
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf

Samenvatting

De Bodybank is vernietigd door Callie maar haar leven is nog steeds niet normaal. De Ouweheer hoort ze nog steeds in haar hoofd. Wanneer ze haar vader hoort raakt ze helemaal in de war, ze dacht dat hij dood was. Wanhopig gaat ze op zoek naar hem.

Mijn mening

Het was een onvoorspelbaar boek. Callie is onvoorspelbaar. Je weet nog wat ze gaat doen, dat maakt het extra spannend. Ik zag niks aankomen. Ik had de achterkant niet eens gelezen omdat ik niks wou weten maar wat zitten hier veel plottwisten in zeg! 

Starters kwam heel langzaam op gang maar Enders daar in tegen helemaal niet. Meteen na het eerste hoofdstuk was ik helemaal geboeid. De spanning zat er goed in. Doordat Callie zo onvoorspelbaar was, werd het extra spannend. 

Verder weet ik niet echt wat ik van Enders moet vinden. Het is een apart boek. Ik weet het niet zo goed. 

Ik geef Enders 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten