Top 5 lievelingsboeken

Zoals jullie weten hou ik enorm van boeken daarom heb ik een overzicht van mijn lievelingsboeken op het moment. 

1. Allegiant - Veronica Roth. Ondanks dat ik er nog in bezig ben is het nu al mijn favoriete boek op het moment, ik ga het heel erg vinden wanneer ik deze uit lees.

2. Hemelvaart - Judith Koelemeijer. Als je mijn review hebt gelezen dan weet je dat het een enorm mooi boek is. Als je dat niet hebt gelezen klik hier

3. De boekendief - Markus Zusak. Ook van deze heb ik al een review gemaakt dus klik hier om hem te lezen.

4. Fangirl - Rainbow Rowell. Ik denk dat dit tot nu toe het meest herkenbare boek is die ik gelezen heb, voor de review klik hier

5. De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano. Ik denk dat dit boek net als alle andere boeken mij heeft geraakt. Ik zeg gewoon prachtig. Voor de review klik hier


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten