Top 5 huilboeken

Soms dan ben je gewoon toe aan een zielig boek. Hier laat ik zien wat mijn toppers zijn.



1. The Fault in Our Stars - John Green. Kijk voor alle informatie over het boek hier



2. Haar Naam Was Sarah - Tatiana de Rosney. Ik heb dit boek eerder genoemd, het is en blijft een mooi boek. Het emotionele zit erin of ze Sarah vindt of toch niet.  De film was heel anders dan ik verwacht had. (niet slecht maar ook niet zoals het boek wauw)
3. Dear John - Nicholas Sparks. Dit is denk ik een van mijn nieuwe favoriete. De film vond ik beter als het boek. Dus als je van het boek houdt dan denk ik dat je ook van de film houdt. De andere boeken van Nicholas Sparks zijn zeker ook een aanrader! 

4. The Promise - Lesley Pearse. Voor alles over dit boek kijk hier

5. Marley & me - John Grogan. Wat begon als een leuk verhaal over een hond eindigt in een drama. De film heb ik niet gezien, maar Jennifer Aniston speelt een van de hoofdrollen erin. 


Wat vinden jullie van deze boeken en welke heb je al gelezen? 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten