Ja, ik wil niet

Advocate Lily Wilder trouwt over zes dagen met haar verloofde Will, maar gedraagt zich aller- minst als een aanstaande bruid. Will is een lieve, intelligente man, zij een impulsieve, goedgebekte vrouw die bovendien van een drankje (of vijf) houdt. Ze schaamt zich niet voor haar gulzige lichamelijke begeertes en kan het niet laten met andere man- nen het bed in te duiken - niet echt wat je van een toekomstige bruid verwacht.

De onverzadigbare Lily houdt van Will en is vast- beraden om te trouwen, maar monogaam wil ze beslist niet zijn. Kan ze dat volhouden? En Will houdt van Lily, maar weet hij wel wie ze echt is?

Titel: Ja, ik wil niet
Auteur: Eliza Kennedy
Aantal bladzijdes: 384
Uitgeverij: Xander uitgevers

Samenvatting

Lily gaat trouwen met haar Will. Maar ze krijgt toch last van koud water vrees. Kan ze wel met Will trouwen? Kan ze het bij slechts een man houden? Samen met haar beste vriendin gaat ze dit uitzoeken.

Mijn mening

Over Ja, ik wil niet heb ik veel verschillende gehoord. Juist door alle wat mindere recensies werd ik benieuwd. Waarom vonden ze het niks? Voor mij geldt het volgende, het was leuk maar ik werd niet van mijn stoel afgeblazen.

Over Lily kan je wel zeggen dat ze van een drankje houdt. En een man is ook niet helemaal haar ding. Tijdens haar relatie met Will gaat ze geregeld mee met andere mannen. Ze vraagt zich af of het huwelijk wel iets voor haar is. En dan gaat ze ook nog trouwen binnen een week. Geen tijd te verspillen dus.

Lily kan geweldig uit de hoek komen. Er zijn stukken waar ik gewoon niet meer bij kom van het lachen. Oh meen je deze? Is een bekende gedachte. Dat vind ik juist zo leuk aan dit boek, het maakt mij aan het lachen. Eigenlijk vond ik het wel jammer dat er een einde aan het boek zat.

Ja, ik wil niet is een verrassend debuut van Eliza Kennedy. Ik had er eigenlijk niet zo veel van verwacht. Eliza Kennedy schrijft erg prettig vind ik. En daarom ben ik heel erg benieuwd naar nieuwe werken van haar. 

Ik geef Ja, Ik wil niet 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten