Gebonden

Drew Evans is knap en zelfverzekerd, hij maakt dagelijks miljoenendeals en hij windt de mooiste vrouwen van New York met zijn glimlach om zijn vinger. De vraag is waarom hij zich dan al zeven dagen, diep ongelukkig en gedeprimeerd, opgesloten heeft in zijn appartement. Hij zegt dat hij griep heeft. Maar wij weten wel beter.

Kate Brooks is briljant, beeldschoon en ambitieus. Als ze aangenomen wordt als partner bij de investeringsbank van Drews vader, wordt Drews flamboyante leventje volledig overhoop gegooid. Ze blijkt een geduchte en verontrustende concurrent op de werkvloer. Het feit dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, leidt alleen maar af, maar dat ze niet ingaat op zijn avances vindt hij nog het meest frustrerend.

Gebonden is een spetterende, gepassioneerde en scherpe roman over een man die veel van vrouwen weet… maar niet zo veel als hij denkt. Naarmate hij zijn verhaal vertelt, komt Drew erachter dat degene die hij het meest verafschuwt ook degene is die hij meer dan wie ook begeert.

Titel: Gebonden #1 Tangled
Auteur: Emma Chase
Aantal bladzijdes: 256
Speelt zich af in: New York
Uitgeverij: Karakter

Samenvatting

Drew is een bankier. Hij geeft genoeg geld en vrouwen, maar die ene vrouw die hij wilt kan hij niet krijgen. Hij doet er alles aan om Kate te krijgen. Maar of het hem lukt is nog maar de vraag.

Mijn mening

Een lekker luchtig boek, grappig en met een seksueel tintje. Zo zou ik Gebonden omschrijven. Of ik ervan genoten heb? Zeker wel. Gebonden is wel een tikkeltje raar, maar dan in de goede manier. 

De schrijfstijl in Gebonden is apart. Het voelt alsof Drew tegen je aan het praten is, zijn verhaal vertelt. Dit heb ik nog niet in veel boeken terug gezien. Maar ik vind het geweldig. Sowieso ben ik als een blok voor Drew gevallen.

Drew is een doorsnee rijke man. Hij heeft eigenlijk alles wat hij wilt. Een mooi huis, genoeg geld en elke vrouw die hij kan krijgen. Totdat Kate bij hem komt werken. Hij valt als een blok voor haar. Maar hij kan er niet tegen als hij niet krijgt wat hij wilt. Dus hij verovert Kate, of nou doet poging tot. Wat Drew allemaal doet is hilarisch om te lezen. Ik heb geregeld hardop gelachen om een van de dingen die hij nou weer doet. 

Ik kijk uit naar het volgende boek. Ik hoop dat ik nog steeds zo kan lachen om Drew en Kate. Wat Gebonden nou zo uniek maakt is dat je een romantisch boek vanuit het perspectief van een man leest. Ik heb altijd al eens willen weten wat zij nou denken. 

Ik geef Gebonden 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten