The Mortal Instruments

Misschien weet je het, misschien weet je het niet. Ik ben bijna klaar met The Mortal Instruments serie. Ik heb zojuist het ener laatste boek, City of Lost Souls, uitgelezen. Als je nog niks van The Mortal Instruments heb gelezen, waar ik niet vanuit ga, dan kan ik heel misschien wat spoileren. Als je de serie helemaal nog niet gelezen hebt, ga dat dan meteen doen!

Na het zien van dit plaatje weet ik niet of ik City of Heavenly Fire wel wil gaan lezen. Het einde van City of Lost Souls is killing maar ik wil niet dat dit eindigt. Ik mijd alle spoilers die er op Tumblr te vinden zijn. Maar aangezien Tumblr nog al verslavend is moet ik snel beginnen voordat ik echt spoilers tegen kom. 

Nu de serie Shadowhunters bevestigd is en een groot deel van de cast bekend is word ik steeds enthousiaster over deze serie. Behalve over een ding, is de casting beter dan voor de film? Ik mag het hopen! Het is niet dat de film slecht is, de casting is wat tegengevallen. Ik ga niks zeggen over deze casting tot ik daadwerkelijk de serie gezien heb. 

City of Glass is sowieso mijn favoriete boek tot nu toe. Hoewel City of Lost Souls ook heel goed was, was ik niet blij met het einde. Maar al die relaties die ontwikkeld zijn vanaf het moment dat City of Bones gestart is tot nu. Dat is geweldig. Ik zal niet meer zeggen

Ik ga nu echt beginnen in City of Heavenly Fire. Ik heb al mijn moed verzameld en ik ga het doen!

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik loop nog een 'beetje' achter. Zo'n twee jaar geleden (of is het al langer?) las ik op korte tijd de eerste vier boeken achter elkaar. Vervolgens moest ik op het vervolg wachten en begon ik andere boeken te lezen en sindsdien ... tja, het is er gewoon niet meer van gekomen doordat er steeds andere boeken op me liggen te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen