De wraak van zeven

We dachten dat het ergste voorbij was. Na tien jaar waren we eindelijk herenigd en ontdekten we de waarheid over ons verleden. We trainden en werden elke dag sterker. Maar we hadden nooit gedacht dat de Mogadoren een van onze eigen Gardes tegen ons op zou zetten. En nu is Acht Dood. Ik zou alles doen om hem weer terug te brengen. Mijn hele leven ben ik al voor de Mogadoren op de vlucht - ze hebben alles van me afgenomen. maar dat houdt nu op. De strijd gaat door, en ik zal niet rusten voor ik ze allemaal vernietigd heb.
 


Titel: De wraak van zeven #5 De Loriën kronieken
Auteur: Pittacus Lore
Aantal bladzijdes: 256
Speelt zich af op: Aarde
Uitgeverij: A.W. Bruna

Samenvatting

De Mogadoren gaan verder met hun missie om de Loriërs uit te roeien. Vooral nadat Ella zich aangesloten heeft bij de Mogadoren ziet het er somber uit. Ondanks dat de Loriërs een Mogadoor aan hun zijde hebben.

Mijn mening

Ik wil allereerst A.W. Bruna enorm bedanken dat ik De wraak van zeven mocht lezen. De Loriën Kronieken is een van mijn favoriete series en wanneer er een nieuw boek uit komt wil ik hem graag zo snel mogelijk lezen.

Een ding wat mij tijdens het lezen opviel was. Ella waarom? De Loriërs zijn zo veel leuker. Neem Vier, John, als voorbeeld. Ook al heeft hij iets met Sarah. Hij blijft leuk. Ook Zes is leuk, maar dan meer als vriendin bedoeld. 

Vooral de meiden zijn lekker badass. Ze doen zeker niet onder voor de jongens in de groep. Ik vind dat enorm leuk om te zien. Eindelijk weer wat stoere meiden! Ik heb dat wel gemist. Vooral met de erfgaven die ze hebben is het vechten voor hun erg leuk.

Sinds boek een ship ik Four, John, met Sarah al. Tot mijn verbazing mag Sarah niet meevechten tegen de Mogadoren. Dat had ik zo graag willen zien. Hoe zou dat zijn als een aards meisje tegen aliens vecht? Met aliens die speciale krachten hebben. In mijn hoofd ziet het er fantastisch uit. Maar helaas is dat niet de werkelijkheid. 

Ik kan absoluut niet leven met het einde van dit boek. Toen ik de laatste bladzijde om sloeg was het van wacht even dit kan geen einde zijn? Het is niet menselijk om zo te eindigen. Ook al gaat het boek over aliens. In september komt deel zes in het Engels uit. Dat wordt wachten voor mij!

Ik geef De wraak van zeven 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten