The enchantress returns

After decades of hiding, the evil Enchantress who cursed Sleeping Beauty is back with a vengeance.

Alex and Conner Bailey have not been back to the magical Land of Stories since their adventures in The Wishing Spell ended. But one night, they learn the famed Enchantress has kidnapped their mother! Against the will of their grandmother, the twins must find their own way into the Land of Stories to rescue their mother and save the fairy tale world from the greatest threat it's ever faced.
 

Titel: The enchantress returns #2 The land of stories
Auteur: Chris Colfer
Aantal bladzijdes: 512
Uitgeverij: Little Brown

Samenvatting
De gemene heks is terug. En ze wilt wraak nemen. Nu dat de moeder en oma van Alex en Conner zijn ontvoert gaan ze terug naar the land of stories. Ze zien hun oude vrienden weer en proberen de heks samen te verslaan.

Mijn mening

Laat ik zeggen dat ik een enorm fan ben van Chris Colfer. Ik las The land of stories een jaar geleden. Ik heb wel gemerkt dat ik deze niet nodig had om verder in het verhaal te komen. Gelukkig maar!

Wat voelt het goed om terug te zijn in deze wereld. Ik vind deze wereld geweldig gecreëerd vooral ook hoe de sprookjes tot leven komen. Bijvoorbeeld de oma van Conner en Alex, zij is The Fairy Godmother uit Assepoester.

Je wordt gelijk weer in de wereld getrokken. Wanneer de moeder van Conner en Alex niet terug komt van haar werk. Haar nieuwe vriend is ongerust en niet veel later is de oma van Conner en Alex er. Yes actie en nog meer sprookjes. 

Ik kan niet wachten tot ik aan deel drie ga beginnen. Maar niet te snel aangezien deel vier, wat tevens het laatste deel is, pas van de zomer verschijnt. Jullie gaan hier zeker meer over horen!

Ik geef The enchantress returns 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten