Rebel Belle

Harper Price, peerless Southern belle, was born ready for a Homecoming tiara. But after a strange run-in at the dance imbues her with incredible abilities, Harper's destiny takes a turn for the seriously weird. She becomes a Paladin, one of an ancient line of guardians with agility, super strength and lethal fighting instincts.

Just when life can't get any more disastrously crazy, Harper finds out who she's charged to protect: David Stark, school reporter, subject of a mysterious prophecy and possibly Harper's least favorite person. But things get complicated when Harper starts falling for him—and discovers that David's own fate could very well be to destroy Earth.

Titel: Rebel Belle #1 Rebel Belle
Auteur: Rachel Hawkins
Aantal bladzijdes: 345
Speelt zich af in: Alabama
Uitgeverij: Putnam

Samenvatting
Nadat Harper getuige was van de moord op de conciërge op haar school verandert haar leven. Ze is een Paladin. Ze heeft super krachten gekregen. Maar dan moet ze David beschermen. Zij ziet hem als concurrentie en dan moet ze hem opeens beschermen.

Mijn mening

Dit boek staat al heel lang op mijn TBR. Waarom ik hem nog nooit gelezen heb wist ik niet. Dus ik zette hem maar op de TBR voor deze maand. En wat er toen gebeurde was geweldig. Ondanks dat ik van de kaft best wel een meisjesachtig verhaal verwachtte was dat niet helemaal het geval.

Het verhaal begint enorm rommelig. Ik snapte er niet veel van totdat het woord Paladin genoemd werd. Toen legde ik de link met de achterflap van het boek en alles viel op zijn plaats. Harper heeft alles wat een meisje maar wilt hebben. Ze heeft het perfecte vriendje, hoge sociale status en veel vrienden. Nadat ze erachter kwam dat zij een Paladin was verandert alles voor haar.

En dan krijgt ze gevoelens voor David. Harper voelt al jaren de concurrentie tussen hun en was er totaal niet blij mee. Ik was er stiekem wel mee. Hij is veel beter voor Harper dan haar huidige vriend. Voel je de concurrentie al? Ik wel in ieder geval.

Harper wordt getraind om haar Paladin krachten goed te gebruiken. Yes actie in dit boek eindelijk! Maar helaas het was maar van korte duur. Ik ben heel erg benieuwd of in Miss Mayhem meer actie bevat. En natuurlijk hoe het verder gaat met Harper en David.

Ik geef Rebel Belle 4/5 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten