Trouw, kus of klif boek tag

Voor de originele tag klik hier. Wat de bedoeling is leg ik direct uit. Ik heb een hele mooie pot vol met namen van fictional characters uit boeken. Omdat ik op mannen val, zijn het alleen maar mannen. Elke ronde trek ik drie manen uit de pot. Hiervan moet je kiezen met welke je wilt trouwen, zoenen of die je van de klif wilt gooien. Dit kan soms wat gemeen zijn en alvast het spijt me als ik iets doe met jouw favoriete fictional character. 


Laat ik maar eens beginnen met ronde 1.

Ik heb:
Adam uit If I Stay (Gayle Forman)
Dimitri uit Vampire Academy (Richelle Mead)
Snape uit Harry Potter (J.K. Rowling)

Sorry Adam maar je gaat eraan. Ik hou van Snape en kan gewoon geen nee tegen hem zeggen. Dus daarom zoen ik Dimitri en trouw ik met Snape terwijl Adam van de klif af valt.

Ronde 2.

Ik heb:
Patch uit Hush Hush (Becca Fitzpatrick)
Adrian uit Vampire Academy (Richelle Mead)
Day uit Legend (Marie Lu)

Dit is serieus een moeilijke. Alle drie hebben ze wat anders wat hen  juist zo leuk maakt. Laat ik Day van de klif af gooien. Aangezien Patch dat sowieso overleeft is het oneerlijk. Maar ik vind Patch en Adrian even leuk denk ik. Ligt er ook aan wat je zoekt. Daarom kus ik Patch en trouw ik Adrian. Vampieren zijn toch wel leuker dan engelen.

Ronde 3.

Ik heb:
Gayle uit De Hongerspelen (Suzanne Collins)
Neville uit Harry Potter (J.K. Rowling)
Nick uit A Girl (Lindsey Kelk)

Ik trouw sowieso met Neville. Hij is gegroeid door de boeken heen en is heel erg aantrekkelijk geworden. En Nick is best wel een eikel dus die gooi ik van de klif af. En dan blijft alleen Gayle nog over. Niet dat ik daar problemen mee heb.

Ronde 4.

Ik heb:
Alex uit I Heart (Lindsey Kelk)
Kikker uit Verkikkerd (Lisette Jonkman)
Four uit Divergent (Veronica Roth)

Dit is een moeilijke. Ik mag alle drie de mannen wel. Alex is lief en muzikaal net als Kikker en dan heb je de stoere Four nog. Omdat Kikker en Alex zo op elkaar lijken gooi ik Kikker van de klif en trouw ik Alex. En met Four zoenen zo niet eens zo'n ramp zijn hoor. Niet dat ik daar niet vaak genoeg over nadenk.

Ronde 5.

Ik heb:
Cricket uit Lola and the boy next door (Stephanie Perkins)
Q uit Papertowns (John Green)
Etienne uit Anna and the French kiss (Stephanie Perkins)

Dit is best wel moeilijk aangezien Cricket en Etienne beide voorkomen in Lola and the boy next door. Ik weet sowieso dat ik Cricket leuker vind dan Etienne. Sorry Etienne ik gooi jou van de klif af. Zoen Cricket en trouw met Q. 

Ronde 6.

Ik heb:
Jacob uit Twilight (Stephenie Meyer)
Noah uit Mara Dyer (Michelle Hodkin)
Warner uit Touching Juliette (Tahereh Mafi)

Ik twijfel of ik met Warner of Noah moet trouwen. Beide personages vind ik dus badass en geweldig. Daarom gooi ik Jacob van de klif. En ik twijfel of ik niet met beide kan trouwen. Hoewel dat een beetje raar is, en ik denk dat de mannen elkaar dan gaan aanvallen gooi ik ze gewoon alle drie van de klif af. Dan heb ik nergens last van.  

Ronde 7.

Ik heb:
Chaol uit De glazen troon (Sarah J. Maas)
Ethan uit de Caster Chronicles (Kami Garcia en Margareth Stohl)
Will uit de Infernal Devices (Cassandra Clare)

Ik trouw met Will. Nu dat vast staat ga ik nadenken wat ik met de andere twee ga doen. Ik denk dat ik Chaol van de klif ga gooien. Ik wil niet dat hij agressief gedrag gaat vertonen tegen Will. Dus dan hou ik Ethan over om te zoenen.

Ronde 8.

Ik heb:
Tyrion uit Een Lied van Ijs en Vuur (George R.R. Martin)
Alex uit Where Rainbows End (Cecelia Ahern)
Jon Snow uit Een Lied van Ijs en Vuur (George R.R. Martin)

Ik trouw met Alex. Sowieso is Alex de leukste uit dit rijtje. Als je het boek gelezen hebt weet je waar ik over praat. En de keuze tussen Tyrion en Jon is al snel gemaakt. Sorry no sorry ik vind Tyrion leuker. Dus dan vliegt Jon over de muur heen..

Als je zelf de tag gaat doen laat het me weten ik ben er heel erg benieuwd naar!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Leuke tag zeg! Misschien ga ik hem ook ooit eens doen, maar dan in de vorm van een filmpje (mezelf martelen als ik de namen te horen krijg van al die leuke vrouwen... autsj!). Als ik hem online zet, gebruik ik de link naar jouw tag! Lijkt me heel moeilijk om leuke karakters te laten vallen :O

    BeantwoordenVerwijderen