April TBR #1


De eerste twee weken van de maand april zijn om. En laat ik zeggen dat ik al aardig voor loop op mijn schema. Ik heb dit weekend maar liefst drie (!) boeken uitgelezen. Dan kan ik me de hele week op school focussen zonder in de stress te raken dat ik achter loop op mijn reading challenge.


Over de reading challenge gesproken over één boek sta ik op precies zestig boeken uit. Om voor eind juni de honderd boeken te halen gaat me denk ik wel lukken. Positief denken. Wat betreft mijn maandelijks TBR weet ik niet of ik Survivor nog ga lezen. Ik focus me nu opeens heel erg op contemporary boeken wat ook erg leuk is. Maar de andere twee zijn alweer uit dus ik heb niks te klagen. 

Reawakened - Odette Beane
Survivor - Leslye Pearse
Wat I thought was true - Huntley Fitzpatrick

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten