Black ice

Britt Pfeiffer has trained to backpack the Teton Range, but she isn't prepared when her ex-boyfriend, who still haunts her every thought, wants to join her. Before Britt can explore her feelings for Calvin, an unexpected blizzard forces her to seek shelter in a remote cabin, accepting the hospitality of its two very handsome occupants—but these men are fugitives, and they take her hostage.

In exchange for her life, Britt agrees to guide the men off the mountain. As they set off, Britt knows she must stay alive long enough for Calvin to find her. The task is made even more complicated when Britt finds chilling evidence of a series of murders that have taken place there... and in uncovering this, she may become the killer’s next target.

But nothing is as it seems in the mountains, and everyone is keeping secrets, including Mason, one of her kidnappers. His kindness is confusing Britt. Is he an enemy? Or an ally?


Titel: Black ice
Auteur: Becca Fitzpatrick
Aantal bladzijdes: 392
Speelt zich af in: Teton Range (VS)
Uitgeverij: Simon & Schuster

Samenvatting

Britt gaat samen met haar beste vriendin, haar broer en ex naar de bergen. Ze gaan naar het huis van Korbie maar komen daar niet aan. Ze komen vast te zitten door een sneeuwstorm bij wat jongens. Maar zijn ze wel te vertrouwen?

Mijn mening

Na het lezen van de Hush Hush serie van Becca Fitzpatrick was ik blij dat Black Ice uit kwam. Ik heb zelf heel erg van de Hush Hush serie genoten net als van Black ice. Dus voor mensen die Black ice nog niet gelezen hebben doen! Het is niet dat ik torenhoge verwachtingen had maar er was wel een standaard gezet. Niet dat deze tegen viel. Het is niet dat het mij verraste, het is gewoon een lekker boek om tussendoor te lezen. Ik vloog er door heen!

Ik irriteerde me best wel aan Britt. Het is alsof zij dingen niet zag die ik dus wel zag. Mason, een van de jongens uit de hut waar ze komen, van hem wist ik niet of ik hem nou wel of niet kon vertrouwen. Later dacht ik ja dat kan. Maar Britt had eigenlijk nog helemaal niks door. Is het doordat ik veel boeken lees dat ik dit snel door heb? Of was zij gewoon niet zo slim?

Uiteindelijk is alles goed gemaakt met een enorm blije epiloog. Mijn hart smolt gewoon. Het was zo veel meer dan dat ik verwacht had. Hij was best wel romantisch. Romantiek speelt maar een hele kleine rol in Black ice, waar ik wel blij mee ben. Het is precies goed zoals het is.

Ik geef Black Ice 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten