Afgemaakte en onafgemaakte series.

Ik denk dat iedereen het wel kent. Je begint aan een serie maar maakt hem nooit af. Ik was laatst mijn TBR shelf op Goodreads aan het organiseren. Ik kwam tot mijn verbazing heel veel series tegen waarin ik ben begonnen maar die ik nooit afgemaakt heb. Hier een overzicht met series die ik wél afgemaakt heb, niet afgemaakt en series waarvan nog boeken worden verwacht.

Niet uitgelezen series
The mortal instruments van Cassandra Clare. Ik las de eerste 2 boeken van de 6.
Pretty little liars van Sara Shepard. Ik las de eerste 8 boeken van de 16.
Gossip girl van Cecily von Ziegesar. Ik las het eerste boek van de 13.
Lord of the rings van J.R.R. Tolkien. Ik las het eerste boek van de 3.
Soul van Kate Harrison. Ik las het eerste boek van de 3.
Caster chronicles van Kami Garcia & Margaret Stohl. Ik las de eerste 3 boeken van de 4.
De wolven van Mercy Falls van Maggie Stiefvater. Ik las de eerste 3 boeken van de 4.
Shopaholic! van Sophie Kinsella. Ik las het eerste boek van de 7.
Splinterd van A.G. Howard. Ik las het eerste boek van de 3.
Bloodlines van Richelle Mead. Ik las het eerste boek van de 6.
The darkest minds van Alexandra Bracken. Ik las de eerste twee boeken van de 3.
Het programma van Suzanne Young. Ik las het eerste boek van de 2.
De rozenoorlogen van Conn Iggulden. Ik las het eerste boek van de 2.
New soul van Jodi Meadows. Ik las het eerste boek van de 3.
Choas van Patrick Ness. Ik las het eerste boek van de 3.

Series waarvan nog boeken moeten verschijnen
The land of stories van Chris Colfer. Ik las het eerste boek van de 4.
White rabbit chronicles van Gena Showalter. Ik las het eerste boek van de 4.
Een lied van ijs en vuur van George R.R. Martin. Ik las de eerste 3 boeken van de ?
Geek girl van Holly Smale. Ik las de eerste drie boeken van de ?
Het Legioen van Kami Garcia. Ik las het eerste boek van de 3.
De kroon van Tearling van Erika Johansen. Ik laas het eerste boek van de 3.
Silber van Kerstin Gier. Ik las de eerste twee boeken van de 3.
To all the boys I've loved before van Jenny Han. Ik las het eerste boek van de ?
Lorien legacies van Pittacus Lore. Ik las de eerste 4 boeken van de 7
Verkikkerd van Lisette Jonkman. Ik las de eerste twee boeken van de ?
The young elites van Marie Lu. Ik las het eerste boek van de ?
Dark heroine van Abigail Gibbs. Ik las de eerste twee boeken van de ?
De glazen troon van Sarah J. Maas. Ik las de eerste drie boeken van 6
Struck van Joss Stirling. Ik las het eerste boek van de ?
De vijfde golf van Rick Yancey. Ik las de eerste twee boeken van de 3.

Series die ik volledig gelezen heb
The hunger games van Suzanne Collins
Divergent van Veronica Roth
Harry Potter van J.K. Rowling
The vampire academy van Richelle Mead
Lumukki trilogie van Salla Simukka
Insiders van Maria V. Snyder
Anna van Stephanie Perkins
De Grisha van Leigh Bardugo
Touching Juliette van Tahereh Mafi
Hush Hush serie van Becca Fitzpatrick
I heart van Lindsey Kelk
A girl van Lindsey Kelk

The infernal devices van Cassandra Clare
Project Persefone van Michelle Gagnon
Just one day van Gayle Forman
If I stay van Gayle Forman
Mara Dyer van Michelle Hodkin
Legend van Marie Lu

Zoals je kan zien heb ik al best veel series uitgelezen. Maar ik heb nog een hoop te gaan. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten