De obscure waarheid van Mara Dyer

Mara Dyer denkt dat ze haar verleden achter zich kan laten.
Ze heeft het mis.

Ze gaat ervan uit dat haar problemen alleen in haar hoofd bestaan.
Ze zijn echt.

Ze kan zich niet voorstellen dat, na alles wat ze al heeft meegemaakt, de jongen van wie ze houdt geheimen voor haar heeft.
Toch wel.

Een week nadat Mara een politiekantoor in Miami binnenstapte, hebben haar ouders haar laten opnemen in een psychiatrische kliniek om haar te laten behandelen voor een zenuwinzinking. Maar terwijl iedereen denkt dat ze lijdt aan hallucinaties, is het voor Mara de angstaanjagende realiteit.

Iemand uit haar verleden heeft haar geheim ontdekt, en die persoon wil wraak. Maar de waarheid is te vreemd om te geloven, dus staat Mara er alleen voor. Alleen Noah Shaw, sexy en knap maar vooral trouw en sluw, staat aan haar kant. Noah is de enige die haar kan helpen - maar brengt hij zo zichzelf niet in gevaar?
 

Titel: De obscure waarheid van Mara Dyer #2 Mara Dyer
Auteur: Michelle Hodkin
Aantal bladzijdes: 507
Speelt zich af in: Florida (VS)
Uitgeverij: Edge

Samenvatting

Mara is opgenomen in Horizons, een psychiatrisch kliniek. Ze denkt Jude, haar ex vriend, steeds te zien. Dat kan echter niet aangezien hij dood is. Samen met Noah gaan ze opzoek naar de echte waarheid. Wat wél en wat niet echt is.

Mijn mening

Waar zal ik beginnen. Mara is inmiddels opgenomen in Horizons. Noah is niet veel meer in beeld. Ze is op zoek naar andere mensen die hetzelfde meemaken als zij. Inmiddels weet ze waar haar krachten vandaan komen.

Man oh man, de relatie tussen Mara en Noah vind ik erg op die van Edward en Bella (Twilight) lijken. O ik kan niet zonder je blijf bij me... aan de ene kant vind ik het heel erg grappig maar aan de  andere kant, na een boek heb je dat ook weer gezien. 

Geef mij het laatste boek maar! Ja ik ben helemaal klaar voor de ontknoping. Na de obscure waarheid heb ik alleen maar meer vragen gekregen. En natuurlijk door de enorme cliffhanger. 

Voor iedereen die nog niet aan de Mara Dyer serie begonnen is: zeker doen! De boeken zijn geweldig, zitten vol mysterie en er zit een romantisch tintje aan. Kortom ga jij een gokje wagen?

Ik geef De obscure waarheid van Mara Dyer 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten