Bloedband

Bloed spreekt tot bloed... dat is het enige wat nog geldt in Allies leven.

Nu ze Zeke, de jongen op wie ze verliefd is, heeft moeten achterlaten in Eden, heeft Allie nog maar één doel voor ogen: haar maker, Kanin, redden uit de klauwen van de psychopatische vampier Sarren. En ze voelt dat ze niet veel tijd meer heeft. Het spoor leidt haar naar haar geboorteplaats, de plek waar het allemaal begonnen is. Als ze daar aankomt, blijkt Sarren met het dodelijke roodlongvirus te hebben geëxperimenteerd, waardoor nu niet alleen mensen maar ook vampiers groot gevaar lopen...

Wanneer zelfs de eeuwigheid niet voor altijd lijkt te zijn, komt Allie voor een hartverscheurende keuze te staan...
 




Titel: Bloedband #2 Blood of Eden
Auteur: Julie Kagawa
Aantal bladzijdes: 448
Uitgeverij: Harlequin Holland

Samenvatting

Allison heeft Zeke en zijn groep achtergelaten in Eden. Zelf gaat ze op zoek naar Kanin, haar maker. Maar wanneer ze bij haar bloedboer Jackal uitkomt gaan ze samen op pad. Of hij wel te vertrouwen is weet ze niet.

Mijn mening

Ik hou van Onsterfelijk, het einde was geweldig en dat is de reden dat ik Bloedband ben gaan lezen. Of Bloedband net zo goed was als Onsterfelijk, vind ik niet. Ik ga ervoor dat ze beide goed zijn maar mijn voorkeur gaat uit naar Onsterfelijk.

Wanneer Allison onderweg naar Kanin Jackal tegenkomt weet ze niet goed wat ze ermee aan moet. Wat ik ook wel snap. Zij heeft in Onsterfelijk zijn stad verwoest. Of hij wraak wil, is niet zeker maar ik denk van wel.

Het eerste driekwart deel van het boek gingen langzaam voorbij. Richting bladzijde 400 werd het pas echt leuk. Maar het einde wow. Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Ik weet een ding zeker, Offergave wordt snel gelezen.

Ik geef Bloedband 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten