Storm & Stone

Storm & Stone speelt zich af achter de muren van een exclusieve kostschool, maar het gaat er niet bepaald netjes aan toe. Schandalen, corruptie en samenzwering: Raven Stone heeft in de gaten dat er iets goed mis is op haar school. Onverklaarbare verdwijningen, liegende leraren en wat is er toch met de mysterieuze Kieran Storm? Raven wordt meegetrokken in de problemen die deze ontzettend slimme en drop dead gorgeous jongen overal lijkt te veroorzaken. Kan ze een jongen vertrouwen over wie ze bijna niets weet? Ze zal wel moeten... 


Titel: Storm & Stone #1 Struck
Auteur: Joss Stirling
Aantal bladzijdes: 352
Speelt zich af in: Engeland
Uitgeverij: Blossom Books

Samenvatting

Op Ravens school veranderen dingen. Haar beste vriendin verdwijnt, maar wanneer ze weer terug komt is ze helemaal niet zichzelf. Dan ontmoet Raven Kieran. Maar Kieran doet heel mysterieus, heeft hij iets met de verdwijning te maken?

Mijn mening

Ik las eerder al een boek van Joss Stirling. Hij las niet bepaald wat je noemt snel. Maar met Storm & Stone had ik daar geen last van. Wat ik dus wel verwacht had. Een hele grote meevaller dus. Ook doordat ik Soulmates het verhaal van Sky had gelezen wist ik wat ik qua schrijfstijl kon verwachten. Is het raar om te zeggen dat ik Storm & Stone veel fijner vind lezen?

Het moment dat ik van dit boek ging houden was wanneer de actie erin kwam. Misschien verwacht je het niet maar dit is een best wel spannend boek. Ik wist niet wat ik kon verwachten van het verhaal maar ik ben positief verrast!

Ik zat op het puntje van de bank toen ik Storm & Stone uit had. Het was een redelijk gesloten einde. Maar het was voor mij niet voldoende. Ik wil meer. Hij las heerlijk weg dus waarom niet? Kom maar op met het tweede boek!


Ik geef Storm & Stone 4/5

CONVERSATION

1 reacties: