Endgame de opdracht

aarde. nu. vandaag. morgen.
endgame is echt.
endgame is begonnen.
de toekomst ligt open.
het komt zoals het komt.

12 Spelers. Jong van lichaam, maar oud van oorsprong.
De hele mensheid stamt af van hun bloedlijnen.
Ze zijn geschapen en verkozen duizenden jaren geleden.
Sindsdien bereiden ze zich voor, dag in dag uit.
Ze zijn niet bovennatuurlijk.
Niemand kan vliegen, lood in goud veranderen, of zichzelf genezen.
Als de dood komt, dan komt-ie. Voor hen, voor ons allemaal.
Ze zijn de erfgenamen van de aarde, en zij zullen het Grote Raadsel van de Redding moeten oplossen.
Een van hen moet dat doen, of we zijn allemaal verloren.

lees het boek.
ontdek de aanwijzingen. los het raadsel op.
slechts één kan winnen.
endgame is echt.
endgame is begonnen.
Titel: De opdracht #1 Endgame
Auteur: James Frey en Nils Johnson-Shelton
Aantal bladzijdes: 404
Speelt zich af in: Aarde
Uitgeverij: Van Goor

Samenvatting

Twaalf jongeren tussen de dertien en de twintig zijn uitgekozen om uit te komen voor hun familie in Endgame. De strijd is begonnen vanaf het moment dat de meteoriet inslaat. Alles mag en alles kan. Ze moeten een raadsel oplossen en zo winnen ze Endgame.

Mijn mening

Toen ik dit boek voor het eerst in mijn handen had dacht ik OHMIJNGOD dit had eerder moeten komen. Er zit namelijk een wedstrijd aan vast. Spelers over de hele wereld kunnen meespelen om een geldbedrag te winnen. Er zitten namelijk raadsels in dit boek die aanwijzingen geven over waar de sleutel te vinden is. 

Ik heb een persoonlijke voorkeur voor Sarah. Ik vind haar de leukste persoon in dit boek. Zij moest haar vriend Christopher achterlaten in de VS. Maar daar liet hij het niet bij, hij ging haar achterna. Ik heb dat met zo veel plezier gelezen. Hoe Sarah ook met het spel bezig is. Ik hoop dat zij ook zo blijft in de rest van de boeken. 

Ik vind de schrijfstijl erg lijken op de van Pittacus Lore (I am number four) kennen jullie hem nog? Ik wel. Drie keer raden, het is dezelfde persoon. Ik kwam er ook pas achter nadat ik het boek uit heb. Hoe leuk is dit.

Ik geef Endgame de opdracht  4/5


Koop bij bol.com

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten