Deze herfst TBR


De herfst is net begonnen en wat ga ik dan doen? De herfst en de winter zijn mijn favorieten seizoen om te lezen. Lekker met een kop thee een goed boek bij de verwarming zitten vind ik toch wel erg lekker. 

Wat staat er voor mij op het programma? Ik ga vooral heel veel series uitlezen waarin ik dit jaar ben begonnen. Dus dit kunnen jullie sowieso verwachten.

Ik kan niet wachten tot ik verder ga lezen in de volgende series:
-De wolven van Mercy Falls (Maggie Stiefvater)
-Legend (Marie Lu)

-Silber (Kerstin Gier)
-The fifth wave (Rick Yancey)
-Mortal instruments (Cassandra Clare)
- Lorien Legacies (Pittacus Lore)
-Harry Potter (J.K. Rowling)

Wat opvalt dat ik vooral dystopian/fantasy boeken ga lezen. De standalone's die ik wil lezen zijn juist meer chicklit achtig. Ik ben erg benieuwd wat de herfst mij zal brengen.

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Allemaal boeken die ik graag gelezen heb, al moet ik nog wel één (of zijn het er nu 2) delen van The Mortal Instruments en het laatste boek van Pittacus Lore lezen.

    BeantwoordenVerwijderen