Verwacht in mei 2014

Deze maand is mijn instagram challenge begonnen hieronder nog eens afgebeeld ik ben al begonnen nu jullie nog!


Bloedband van Julie Kagawa
Nu ze Zeke, de jongen op wie ze verliefd is, heeft moeten achterlaten in Eden, heeft Allie nog maar één doel voor ogen: haar maker, Kanin, redden uit de klauwen van de psychopatische vampier Sarren. En ze voelt dat ze niet veel tijd meer heeft. Het spoor leidt haar naar haar geboorteplaats, de plek waar het allemaal begonnen is. Als ze daar aankomt, blijkt Sarren met het dodelijke roodlongvirus te hebben geëxperimenteerd, waardoor nu niet alleen mensen maar ook vampiers groot gevaar lopen… Wanneer zelfs de eeuwigheid niet voor altijd lijkt te zijn, komt Allie voor een hartverscheurende keuze te staan…
Bloedband wordt op 27 mei verwacht

De verloren prins van Julie Kagawa
Mijn naam is Ethan Chase. En of ik ooit mijn achttiende verjaardag zal halen, is nog maar de vraag. Want ik zit dik in de problemen.Toen ik nog maar een kleuter was, werd ik ontvoerd door de fae en meegenomen naar hun magische wereld vol vreemde en wrede wezens. Ik werd gered door Meghan, mijn zus, die nu koningin is van het IJzerrijk. Sindsdien heb ik geprobeerd de fae te negeren en nóóit te laten merken dat ik ze kan zien, want hoe minder je opvalt, hoe veiliger het is.Stom genoeg heb ik het verpest. Ik wíst gewoon dat ik me niet had moeten bemoeien met de problemen van Todd, een half-phoeka, die zich de woede van de fae op de hals heeft gehaald. Nu kan ik me niet meer afzijdig houden – helemaal niet nu een groot en lang vergeten gevaar almaar dichterbij komt…Maar wat pas echt stom is, is dat ik verliefd ben geworden op Kenzie, het mooiste meisje van school, waardoor zij nu ook groot gevaar loopt…
De verloren prins wordt op 15 mei verwacht

Brunette ambition van Lea Michele
The star of the hit show Glee shares her experiences and insider tips on beauty, fashion, inner strength, and more in an illustrated book that’s part memoir, part how-to, and part style guide.

Lea Michele is one of the hardest working performers in show business. Whether she’s starring as Rachel Berry on Glee, rocking a glamorous look on the red carpet, recording her solo album, or acting as the spokesperson for L’Oreal, Lea is the ultimate multi-tasker. She knows better than anyone that it is difficult to be your best self and keep things in perspective when your to-do list is overflowing and you are faced with challenges, so she’s developed a foolproof system for remaining healthy and centered. In Brunette Ambition, she reveals the lessons and advice that have worked for her--from beauty and fashion secrets to fitness tips, and career insights. Supplemented with never-before-seen photos and revealing anecdotes, it’s the book Lea wishes she’d had in her teens and early twenties: A practical and inspirational guide to harnessing tenacity and passion and living the fullest life, no matter what obstacles life puts in your way.
Brunette ambition wordt op 20 mei verwacht

City of heavenly fire van Cassandra Clare
The spellbinding, seductive finale to the bestselling Mortal Instruments series.Darkness returns to the Shadowhunter world. As their society falls apart around them, Clary, Jace, Simon, and their friends must band together to fight the greatest evil the Nephilim have ever faced: Clary’s own brother. Nothing in the world can defeat him—must they journey to another world to find the chance? Lives will be lost, love sacrificed, and the whole world change in the sixth and last installment of the Mortal Instruments series!
City of heavenly fire wordt op 27 mei verwacht

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten