Vertrouw me

Het langverwachte laatste deel in de Touching Juliette-trilogie! Juliette is terug, en vastbesloten om te vechten.

Als Omega Point wordt vernietigd, weet Juliette niet of haar vrienden en de andere rebellen nog leven. Ook Adam lijkt verdwenen. Om het Herstel voor eens en altijd te vernietigen, is ze nu afhankelijk van Warner. De enige persoon van wie ze nooit had gedacht hem te kunnen vertrouwen, maar wel degene die haar leven redde. Warner is bereid Juliette te helpen – maar wat wil hij daarvoor terug?
Titel: Vertrouw me #3 Touching Juliette
Auteur: Tahereh Mafi
Aantal bladzijdes: 416
Speelt zich af in: Het Herstel
Uitgeverij: Blossom Books


Samenvatting

Juliette zit in Het Herstel. Omega Point is vernietigd en zij is neergeschoten. Of Adam en Kenji leven weet ze niet alleen Warner helpt haar. Ze herstelt en langzaam maar zeker wordt ze verliefd. Maar dan komt Juliette erachter dat Adam nog leeft, samen met Warner bereiden ze een laatste aanval op Het Herstel voor.


Mijn mening

Allereerst wil ik Blossom Books bedanken voor dit geweldige boek. Tahereh Mafi heeft iets geweldigs gedaan, zij heeft Warner en Kenji gecreëerd twee van mijn favoriete jongens van de hele serie.

Dit was het dan. Het einde van de serie. Het voelt heel gek. Ik ben niet in staat om lange zinnen te schrijven. Het is raar. Geen Adam meer. Geen Warner meer en vooral geen Kenji meer. Ik hoop stiekem dat Tahereh Mafi een spin off serie gaat maken. Ik wil meer.
                                                    
Ik ben door het boek heen gevlogen. Er zit een verslavende factor aan de schrijfstijl van Mafi. Heerlijk vind ik dat. Hoe ze een verhaal schrijft vol plotwendingen. Een ding wat ik niet zag aankomen was dat het op een moment een klein beetje seksueel werd. Ik zag Juliette als een zeer onschuldig meisje. Nu dus niet meer.

Dit is het einde. Dag Juliette. Dag Warner. Dag Kenji. Dag Adam. Ik ga jullie missen en zeker nog vaak herlezen. Team Warner tot het einde ook al wat hij in Vrees me heeft gedaan niet acceptabel is hou ik wel van hem. 

Ik geef Vertrouw me 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten