Ik hou nog steeds van New York

Angela Clark heeft eindelijk een ring om haar vinger en haar tijdschrift Gloss is een enorm succes. Maar ze werkt zich helemaal uit de naad en heeft nauwelijks tijd voor haar Alex – en dat terwijl hij helemaal klaar is voor de volgende stap: een baby. Angela twijfelt. Het is niet zozeer dat ze geen kinderen wíl, ze is er gewoon nog niet helemaal klaar voor.

Dan staat haar jeugdvriendin Louisa ineens op de stoep met peuter Grace en een gebroken hart. Terwijl Jenny zich over Louisa ontfermt, moet Angela voor Grace zorgen en tegelijkertijd haar relatie met Alex proberen te lijmen én Gloss draaiende zien te houden. En Angela zou Angela niet zijn als dat allemaal vlekkeloos verloopt...

Titel: Ik hou nog steeds van New York #6 I Heart
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijdes: 352
Speelt zich af in: New York
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf 

Samenvatting

De inmiddels pas getrouwde Angela heeft haar zaken bij haar magazine Gloss goed op orde. Maar dan staat onverwachts Louisa op de stoep met haar kindje Grace. Alex vindt dat hij en Angela ook kinderen willen maar daar denkt Angela heel anders over.

Mijn mening

Ah weer zo'n leuke roman van Lindsey Kelk. Natuurlijk zit de nodige humor er weer in verwerkt. 

Angela is weer geniaal bezig samen met Jenny. Jenny wil een kind en sleept Angela mee naar de dokter en dat levert voor Angela de nodige stress op. En dat is liggen.

Alex is ook weer kei lief voor Angela. Ik zit echt van aww hij doet het weer hij is er weer. Stiekem verlang ik naar mijn eigen Alex. Ook al heb ik al een kei lief iemand.

Beetje jammer dat ik Gossip Girl nog niet heb gekeken en niet wist wie Gossip Girl is dat je gespoilerd wordt.

Ik geef Ik hou nog steeds van New York 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten