Verdronken

Carl wordt wakker aan de rand van een meer. Hij heeft het koud, zijn kleren zijn doorweekt. Dan ziet hij dat het lichaam van zijn broer door hulpverleners in een lijkzak wordt getild. Een meisje staat trillend en huiverend tussen hen in. Wat is er gebeurd? Was hij betrokken bij de dood van zijn broer? Carl moet de waarheid achterhalen, voordat deze hem inhaalt.
Titel: Verdronken
Auteur: Rachel Ward
Aantal bladzijdes: 239
Speelt zich af in: UK
Uitgeverij: The House of Books

Samenvatting

Carls broer Rob is verdronken. Carl en Robs vriendin Neisha waren erbij. Alleen Carl kan zich er niks meer van herinneren.  Steeds als Carl nat wordt ziet hij Rob, Rob is allang dood dus die kan je niet zien denkt Carl maar helaas, zijn broer heeft een missie.

Mijn mening

Ik heb een boek gevonden met een mannelijk POV. Dit kom je niet vaak tegen. Dit maakt Verdronken uniek. 

Een bloedstollende thriller staat er op de voorkant maar ik vind hem eigenlijk niet zo heel spannend. Ik kon met moeite mijn aandacht bij het boek houden. Ik heb hem meerdere keren weg moeten leggen. Iets in het boek, ik heb geen idee wat, kan mijn aandacht maar niet vasthouden. 

Ik heb nog nooit iets van Rachel Ward gelezen dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Haar schrijfstijl is erg fijn om te lezen. Ondanks dat ik mijn concentratie er niet voor had was het een fijn boek om te lezen. Ik zou de Numbers trilogie van haar ook wel willen lezen als die net zo lezen als Verdronken.

Ik geef Verdronken 3/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten