Mei TBR #3

Om het even te zeggen mijn afgelopen twee weken waren niet bepaald leuk. Ik heb weer ongeloofelijke pijn en ik kan niet zeggen dat ik veel op school aanwezig ben. Wel heb ik tot nu toe al 14 boeken uitgelezen. Mijn maandelijkse TBR nop die niet. Hoe vinden jullie mijn nieuwe shelf?

Ik heb Vertrouw me deze week aan mijn kast mogen toevoegen, zijn ze niet prachtig?

Allegiant (Veronica Roth)
Clockwork Angel (Cassandra Clare)
De 100 (Kass Morgan)
De wandelhoer (Iny Lorentz) 
Een lied voor Jackson (Celia Bryce)
Het verzet (Michelle Gagnon) 
Jij tegen mij (Jenny Downham)
Rood als bloed (Salla Simukka)
The wishing spell (Chris Colfer)
This song will save your life (Leila Sales)  

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Sterkte! En mooie schap hoor... en ja Vertrouw Me is prachtig. En ik ben heel benieuwd naar The Wishing Spell van Chris Colfer. En Jij Tegen Mij is naar mijn idee echt een uniek en super goed boek.

    BeantwoordenVerwijderen