Gossip girl

Pssst... Heb je het al gehoord? Gossip Girl is verleidelijk, verslavend, verrukkelijk en schaamteloos.
Wie, wat en waar is Gossip Girl?
Wie: Gossip Girl is anoniem, maar zij kent iedereen en houdt alles in de gaten. Ze publiceert haar roddels via internet en e-mail en duidt haar 'slachtoffers' slechts aan met initialen. Iedereen leest over zichzelf... en blijft vragen om meer!
Wat: Gossip Girl is Cecily von Ziegesars debuutroman, een gewaagd verhaal over een groep stadse tieners met veel geld. De auteur weet waar ze over schrijft: 'She walks the walk and talks the talk.'
Waar: Gossip Girl haalt haar roddels van een elitaire privé-school in New York City, bevolkt door tieners die alles hebben wat hun hartje begeert: rijkdom, status en het uiterlijk van hun dromen. Ze zijn sophisticated, werelds en kosmopolitisch. En ze hebben dezelfde sores als andere tieners: problemen met vrienden, ouders, seks, drugs, school en eten.
Titel: Gossip girl #1 Gossip girl
Auteur: Cecily von Ziegesar
Aantal bladzijdes: 220
Speelt zich af in:  New York (VS)
Uitgeverij: Gottmer

Samenvatting

Sinds dat Serena terug is uit Duitsland is alles veranderd. De relatie van Blair en Nate staat onder spanning en er gaan vreselijke roddels over haar. Waarom Serena weg ging. En waarom zij weer terug is. 

Mijn mening

Ik had Gossip girl al een hele tijd in mijn kast staan en nu met de BK read a thon dacht ik die ga ik maar eens lezen en ik kan je zeggen dat hij erg leuk is. De voorkant vind ik zelf erg mooi, hij sluit aan bij de tv serie. Ik ben fan!

Gossip girl bestaat vooral uit geroddel wat ik erg leuk vind om te lezen. B en S die ruzie hebben maar hoe zit het dan met N en S en N en B? Zo gaat het maar door. Ik vind het erg vermakelijk om te lezen, ik zal zeggen zelf ben ik ook zo alleen ik verander gelijk de hele naam. 

Ik heb al een paar afleveringen van de serie gezien en ik vind dat hij erg afwijkt van de boeken. Eigenlijk vind ik de serie wel leuker, hoe dat komt weet ik niet. Je hoort Gossip girl constant praten in tegenstelling tot het boek hoor je Gossip girl maar weinig. Ik vind dat wel jammer. Ik kan niet zeggen dat ik niet.

Ik hoop dat ik snel aan de volgende boeken kan beginnen. Ik vind deze covers erg mooi, net als de prijs €3,90 per stuk.

Ik geef Gossip girl 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten