April TBR #4

Mijn laatste overzicht van deze maand, volgende maand ga ik weer wat anders proberen. Tot die tijd ga ik proberen in de laatste dagen van deze maand de boeken uit te lezen die nog op de planning staan, dit zijn zo'n 500 bladzijdes ongeveer. Natuurlijk doe ik ook mee aan de Books and Kisses read a thon waarbij mijn doel op vijf boeken staat. Stiekem heb ik een klein beetje lopen opscheppen maar ik weet zeker dat het mij gaat lukken. 


TBR

Across the universe (Beth Revis)
Anna dressed in blood ( Kendare Blake)
Beautiful Creatures (Karmia Garcia)
De val van vijf (Pittacus Lore)
Huiver (Maggie Stiefvater)
Na middernacht boek een Gabrielle ( Lara Adrian)
Rachels mislukte masterplan (Lindsey Kelk)
Silber (Kerstin Gier)


Jep het voelt echt zo.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten