31 dagen boek challenge

In mei leggen alle vogels een ei. Dit hoorde ik vroeger heel vaak. Inmiddels hebben wij twee nestjes als ik het goed heb in de tuin. De jonge vogels zijn al uit het ei en ze zijn goed hoorbaar. Omdat mei in mijn ogen een vrolijke maand is dacht ik dat het wel leuk is om een challenge te organiseren. Wat de bedoeling hier van is maak ik hieronder duidelijk.

Mei heeft 31 dagen, voor elke dag staat een opdracht gepland in de vorm van een foto. Plaats de foto op instagram, vergeet mij natuurlijk niet te volgen. De leukste inzendingen plaats ik hier. Vergeet niet deze foto hieronder op je instagram te zetten, het is veel leuker als er meer mensen mee doen! Ik doe zelf ook mee dus jullie kunnen inspiratie opdoen als dat nodig is.



Hoe ik jouw foto kan terug vinden is vrij simpel, je linkt/tagged mijn instagram in de foto. Ik krijg dan een melding dat jij een foto hebt geplaatst. Ik ben heel erg benieuwd hoe veel mensen er mee gaan doen!

Ga jij ook mee doen?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten