Violet

Door een toevallige ontmoeting stort Violet in een wereld vol elegantie en schoonheid waar aristocratische vampiers wonen. Een plaats van waaruit geen ontsnapping mogelijk is… Onder die pracht en praal gaat een duisternis schuil, belichaamd in de knappe, maar gevaarlijke erfgenaam van de troon, Kaspar Varn. Als Violet en Kaspar zich overgeven aan een passie die hun gescheiden werelden overstijgt, ontdekken ze dat het een passie is die een prijs heeft.


Titel: Violet #1 heldin van de duisternis
Auteur: Abigail Gibbs
Aantal bladzijdes: 464
Speelt zich af in: Het Verenigd Koninkrijk
Uitgeverij: Xander Uitgevers 

Samenvatting

Wanneer de normale Violet getuige is van een moord wordt ze meegenomen. Al snel leert ze de Varns kennen. Ze zijn niet zomaar een familie want ze zijn vampiers. Ze valt als een blok voor Fabian maar Lyla heeft stiekem een oogje op hem. Ze doet er alles aan om hun te breken. Dan heb je Kaspar nog de arrogantste van het stel, hij en Violet kunnen het niet goed samen vinden.


Mijn mening

In het begin vond ik Violet een bitch. Ik had totaal geen medelijden dat ze opgesloten zat met de vampiers. Ik zou ook best met die vampiers opgesloten willen zitten hoor! Maar daar gaat het nu niet om. Ze had genoeg hoop om ooit nog weg te kunnen maar later zag ze zelf in dat ze niet meer weg zou gaan. Toen begon ik haar echt leuk te vinden. Ook al was da nadat ze wat bij Kaspar gedaan had wat ook erg tof is.

Heb ik al gezegd dat ik de cover echt heel mooi vind. Het heeft een duister tintje en ik vind dat best wel leuk. Ik wist toen ik de cover zag niet goed wat voor een soort vampieren boek dit zou zijn maar ik vind hem erg goed!

In het begin laat even zeggen eerste 100/150 bladzijdes gedraagt Kaspar zich echt als een idioot. Daarna ook wel. Ik vond toen Fabian echt een schatje totdat je zijn ware aard ziet. En dan komt Kaspar en ik vind hem nu echt geweldig. Vooral nja ik zou je de details besparen.

Door dit boek is mijn liefde voor vampieren weer opgekomen. Ik heb verschillende nieuwen vampieren boeken weer in huis. En ik kan niet wachten tot ik hierin mag beginnen. Het is net als wanneer ik Twilight uit had alleen dan zonder de weerwolven en de slechte vampiers.

Ik geef dit boek 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten