Album: Louder

Met het album 'Louder' laat ze goed zien wat ze de afgelopen jaren heeft gemaakt en hoe ze ontwikkelt is als artiest. Op het album staan 11 nummers waaronder ook haar eerste single 'Cannonball'. Dit nummer is geschreven door de Australische zangeres Sia. Lea Michele vertelde al eerder dat dit nummer een grote steun is geweest bij het verwerken van de dood van haar vriend Cory Monteith (Glee).


Titel: Louder
Artiest: Lea Michele
Uitgave: maart 2014

Liedjes op het album

1. Cannonball 
2. On My Way 
3. Burn with You 
4. Battlefield
5. You're Mine
6. Thousand Needles 
7. Louder 
8. Cue the Rain
9. Don't Let Go
10. Empty Handed

11. If You Say So

Mijn mening

Hoe uitbundig Cannonball is zo gevoelig is If you say so. De diversiteit die dit album heeft is zo enorm. Don't let go vind ik een erg lekker nummer. Ik had toen ik de titel zag verwacht dat het een wat langzamer liedje zou zijn die met piano begeleid zou worden maar ik zat er helemaal naast. 

De teksten die in de liedjes worden gebruikt vind ik erg mooi. Het lijkt alsof alles terug slaat op Cory. Na bijna negen maanden geloof ik het nog steeds niet, ik denk dat hij gewoon op wereldreis is en dat hij binnenkort nog terug komt. Maar na If you say so te hebben gehoord, wat ook zijn laatste woorden tegen Lea waren begin ik te denken dat ie niet meer terug gaat komen.

Mijn favoriete liedje als je het zo kan noemen is denk ik If you say so. De emotie die hierin is gestopt is zo enorm en als ik hem beluister ontsnapt er een traan. Ook vind ik Don´t let go echt een geweldig nummer.

Ik geef Louder 5/5 omdat het een heel gevarieerd album is en ik vind hem erg goed. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten