Maart TBR #1




En maart is begonnen. Een week of twee geleden bedacht ik me dat het leuk is om mee te doen aan de boekenbingo challenge. Zowel de YA versie als de 'gewone' spreken mij enorm aan. Elke maand zal ik die ook hier updaten. Ik zal eerst laten zien wat ik afgelopen maand gelezen heb. Mijn TBR was iets te klein en de uitdaging was weg. Deze maand is mijn TBR iets groter maar ik heb er al twee van uitgelezen

Ik ben erg trots op het feit dat ik in de kortste maand van het jaar de meeste boeken heb gelezen tot nu toe. Wel geteld 9 boeken. 


 Mijn TBR voor maart is wel wat groter dan die van februari is maar ik heb er al twee uit. Ik ben denk ik iets te enthousiast begonnen. Mijn totaal van gelezen boeken staat al op 20 boeken wat betekent dat ik volgens Goodreads 4 boeken voor loop.



Ik ben best wel goed bezig op dit moment. De 'gewone' bingo gaat iets beter dan de YA bingo maar dat komt wel goed. 

Doen jullie ook mee aan de reading bingo?


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten