Dromen

Nora wordt wakker op een kerkhof, hoe ze daar terecht is gekomen weet ze niet. Eenmaal thuisgekomen hoort ze dat ze al weken wordt vermist. Ze kan zich niets van de afgelopen vijf maanden herinneren. Nora probeert haar leven weer op de rails te krijgen: ze gaat naar school, hangt rond met haar beste vriendin, en ze probeert uit alle macht de enge nieuwe vriend van haar moeder te ontwijken. En dan zijn er ook nog de visioenen van engelenvleugels en griezelige wezens. Alsof dit allemaal al niet verwarrend genoeg is, ontmoet Nora een zeer aantrekkelijke jongen, met wie ze zich meteen nauw verbonden voelt…

Titel: Dromen #3 Hush hush
Auteur: Becca Fitzpatrick
Aantal bladzijde: 376
Speelt zich af in: Coldwater (VS)
Uitgeverij: The house of books

Samenvatting

Nora is ontvoerd. Ze herinnert zich niks van de afgelopen vijf maanden. Ze herinnert zich ook niks van Patch. Wanneer ze thuis komt is haar moeder samen met Hank Millar, de vader van Marcie. Wanneer Nora met haar moeder en Hank uit eten gaat, gaat ze naar buiten waar ze wordt overvallen. Een jongen Jev redt haar en hij blijft maar in haar leven komen. 

Mijn mening

Die jongen Jev toen ik de eerste keer over hem las dacht ik van wie ben jij? Je komt zo bekend voor en later komt hij steeds meer terug en ik vind hem echt geweldig.

Nora is in dit boek veel minder vervelend dan dat  ze in Dwalen was. Ik begin haar steeds meer te mogen. Ik heb Patch enorm gemist maar dat gemis werd gelukkig opgevuld. 

Dromen is naar mijn mening velen malen beter als Dwalen. Ik las er zo gemakkelijk door heen. Voor ik het wist had ik het boek al uit.

Doordat het velen malen beter was dan Dwalen geef ik het 4/5, het is niet het beste young-adult boek maar hij is zeker niet slecht.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten