Tag: Goodreads

Ik heb deze tag al meerdere keren op youtube zien langskomen dus ik dacht ik vertaal hem even en vul hem zelf in. De tag is gemaakt door SpiralBookmark ik heb hem van Bookables. Leuk toch, ik vind van wel. Laten we maar beginnen. 

Welk boek heb je als laatste gelezen?

Dwalen van Becca Fitzpatrick. Ik heb hem net uitgelezen dus jullie kunnen er binnenkort wel over lezen.

Welk boek lees je op dit moment

Oh oh ik lees zo veel boeken door elkaar. Spel der tronen van George RR Martin, daar ben ik al zo lang in bezig en ik ben nu bijna op de helft eindelijk maar het is ondanks alles een geweldig boek. Daarnaast lees ik ook nog Ruby Red van Kerstin Gier. Velen kennen dit boek denk ik wel. Ik zag op Goodreads bij een club dat ze die aan het lezen waren dus waarom ook niet. Daarnaast lees ik Dromen van Becca Fitzpatrick. Dit is het vervolg op Dwalen. 

Welk boek heb je als laatste toegevoegd aan je TBR?

Uit mijn hoofd weet ik dit niet maar daarvoor hebben wij Goodreads toch. Mijn Goodreads zegt Cruel beaty van Hudge Rosamund. Ik vermoed dat jullie het boek niet kennen, het is een soort Belle en het beest verhaal. Ik ben de laatste tijd erg geïnteresseerd in sprookjes merken jullie het ook? Dit is wanneer ik dit artikel schreef.

Welk boek wil je als volgende lezen?

Scarlet van Marissa Meyer denk ik. Ik wil zo graag Cress lezen als hij uitkomt vandaar dat ik toch maar Scarlet ga lezen. En daarna? Dreiging denk ik of Cress ligt eraan welke ik als eerste uit heb.

Gebruik je het sterren beoordelingssysteem?

Op Goodreads ja hier nee. Oh wat slecht van mij. Elke keer neem ik me het voor om het te gaan gebruiken maar het schiet er steeds bij in. 

Doe je een 2014 reading challenge?

Ja! Mijn doel is 100 boeken en ik loop nu al iets achter. Oh oh gaat nog wel goed komen hoor geen zorgen. Ik hoor graag over jou reading challenge!

Heb je een wenslijst

Oh ja zeker wel. Ik mag van mijzelf even geen boeken meer kopen maar goed ik heb mijn reader nog. Boeken die ik graag zou willen hebben: De kracht van Zes - Pittacus Lore. Oh ik hou van dat boek en ik wil zo graag hem naast I am number Four zetten het ziet er dan zo mooi uit. Ook Verwoest me - Tahereh Mafi zou ik graag willen hebben. Die kaft is echt prachtig en ik heb zo'n gevoel dat ie heel goed bij Divergent zou kunnen staan.

Welk boek wil je eerste kopen?

Moeilijke keuze. Ik denk dat ik voor Verwoest me ga. De kaft is zo mooi en ik heb heel veel goede reviews gelezen dus ik ben benieuwd!

Wat zijn je favoriete quotes?

Ik heb even mijn nummer 1 gekozen hier komt ie uit The goblet of fire van J.K. Rowling. 
“If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.” Het doet me denken aan

Wat zijn je favoriete auteurs?

Hier komt het standaard YA rijtje met auteurs. Velen kennen ze allemaal denk ik wel. J.K. Rowling, Veronica Roth, Marissa Meyer, Suzanne Collins, John Green.

Zit je bij een groep?

Ik wel haha. Momenteel zit ik in Addicted to YA. Ik ben er wel redelijk actief in, ze lezen er leuke boeken in dat kan ik je wel zeggen.

Heb je nog een vraag die je hieraan kan toevoegen?

Ik niet sorry voor dat mensen. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten