Leeslijst #2 januari


Er is weer een week voorbij, dat ging snel vooral het weekend.  Maar goed de nieuwe week is weer begonnen wat betekend nieuwe boeken!


Mijn to read is altijd te lezen hierboven. Hij is enorm lang en ik heb geen zin om alles te plaatsen. Deze boeken wil ik in januari uit hebben. Per maand plaats ik de boeken die ik die maand wil uitlezen. Doorgestreept heb ik al uit. 

Cinder (Marissa Meyer)
Divergent (Veronica Roth)
De ravenjongens (Maggie Stiefvater)
Dreiging (Becca Fitzpatrick)
Dromen (Becca Fitzpatrick) 
Dwalen (Becca Fitzpatrick) 
Robijnrood (Kerstin Gier)
Insurgent (Veronica Roth) 

Ik lees ook Staying Strong van Demi Lovato, dit is een boek waarin elke dag een bladzijde leest die Demi voor die dag heeft geschreven. Dit betekent dat ik op 31 december één boek extra heb. 


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten