Nieuwe boeken

Het was weer tijd om weer naar de bieb te gaan. En waarom zou ik dat niet delen hier? 

 Op de achtergrond staan wat boeken van mijn moeder zoals je kunt zien de millennium trilogie. 

De Divergent boxset is van mijzelf maar ik vind hem er leuk bij staan dus waarom niet. Daarnaast heb ik Belle van de bieb geleend, ik had weer behoefte om dit geweldige verhaal te lezen. 

Daarnaast zat bij de boxset dit leuke boekje. Er staat een Q&A met Veronica Roth in en nog wat -wat ik nog niet gelezen heb-

Zoals je ziet heb ik hier Cinder, De ravenjongens en Dreiging staan. De andere twee boeken van de Hush hush saga komen binnenkort nog. Ik kan niet wachten om erin te beginnen.

Momenteel ben ik in Cinder bezig en ik vind hem echt super. 



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten