Boek: De kracht van zes

Ze komen steeds dichterbij. Ze willen ons doden. We moeten vechten. Wij zijn de laatste verdediging.Ik heb hem op het nieuws gezien en heb de berichtgeving over wat er in Ohio gebeurde gevolgd – John Smith, op de vlucht. Voor de buitenwereld is hij een mysterie. Maar voor mij… is hij een van ons. We kwamen met ons negenen, en soms vraag ik me af of de tijd ons heeft veranderd en of we nog wel geloven in onze missie.Slechts zes van ons zijn nog in leven. We duiken onder, gaan op in de massa en vermijden onderling contact. Maar onze krachten ontwikkelen zich en binnenkort zullen we sterk genoeg zijn om te vechten. Is John Nummer Vier, en is zijn verschijning het teken waarop ik heb gewacht? En hoe zit het met Nummers Vijf en Zes? Is een van hen het meisje met de ravenzwarte haren uit mijn dromen – het meisje dat krachten heeft die elke voorstelling te boven gaan? Degene die genoeg macht heeft om onze groep van zes te herenigen?
Titel: De kracht van zes #2 Lorien legacies
Auteur: Pittacus Lore
Aantal bladzijdes: 278
Speelt zich af in: Verenigde Staten, Spanje

Samenvatting

John is er met Zes en Sam vandoor gegaan. De media bestempelt hun als terroristen en ze denken dat ze Sam hebben ontvoerd. Ze zijn nog steeds op de vlucht voor de Mogs. John mist Sarah verschrikkelijk en wanneer ze in Paradise zijn zien ze elkaar. Maar deze Sarah is niet de Sarah van voordat ze weggingen. Ze heeft de fbi ingelicht en hij en Sam worden opgepakt. Even later bevrijdt Zes ze weer en hun zoektocht gaat verder. Het kistje van John is gestolen door de Mogs en Zes heeft een idee waar ze die verstopt houden. In hun grot. John gaat met Sam de grot in terwijl Zes naar Spanje gaat.

Mijn mening

Ik heb erg genoten van dit boek. Hij leest erg snel weg. Het leuke aan dit boek is dat er twee verhalen worden verteld. Ik vind het heerlijk lezen, de spanning wordt hierdoor opgebouwd. Ik vind het super jammer wat er met Sarah is gebeurt. Ik vond haar altijd super leuk en nu is dat gewoon weg. Ik ben erg blij dat er nu meerde mensen van Loriën in de verhaallijn zitten. Voor mij wordt het verhaal daardoor echter. Ik kan niet wachten totdat ik in het volgende deel kan beginnen.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten