I heart London

Na een roerige start in het sprankelende New York, heeft Angela Clark haar zaakjes eindelijk goed voor elkaar. Ze heeft vergevorderde plannen voor een eigen tijdschrift, ze is ten huwelijk gevraagd door haar Amerikaanse vriendje Alex, en sinds ze de jackpot won in Las Vegas heeft ze een beduidend warmere band met haar creditcardmaatschappij.Het enige probleem dat Angela nog hoeft op te lossen voor ze al haar dromen kan waarmaken, is haar verlopen verblijfsvergunning. Om een nieuw visum te kunnen aanvragen moet ze terug naar Londen. Dat betekent niet alleen een weerzien met Louisa, haar hoogzwangere beste vriendin, maar ook dat ze haar afschuwelijke ex Mark onder ogen moet komen. En misschien nog wel erger: haar moeder... Kan Angela zich nog redden in haar oude leventje?
Titel: I heart London #5 I heart
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijde: 366
Speelt zich af in: New York (VS) Londen (UK)

Samenvatting

Voor de verjaardag van Angela's moeder gaan Angela en Alex naar Londen om die verjaardag te vieren. Alleen het gaat anders als gepland. Angela's moeder vindt het een goed idee om Angela en Alex daar te laten trouwen. Tot Angela's grootste angst stemt ze daar mee in. Jenny en Louisa kunnen samen ook al niet goed samen.Wat een leuk uitje naar Londen leek wordt een ramp. En de bruiloft staat ook op de planning, of alles goed gaat?
Mijn me
ning

Angela is even geweldig als altijd. Ze weet zichzelf altijd in de problemen te werken. Als je de vorige boeken hebt gelezen komt dat je wel bekend voor. Ik vind het erg leuk dat Louisa nu echt in het verhaal komt. Als je haar vergelijkt met Jenny is ze erg rustig en voorspelbaar. Ze zit niet zoals Jenny (bijna) de hele dag aan de alcohol. Ach ja het verschil moet er zijn toch.

Ik vind het erg jammer dat Mark de vervelende ex van Angela ook in het verhaal voor komt, hij verpest voor mij het perfecte plaatje tussen Angela en Alex. In mijn ogen zijn Alex en Angela gemaakt voor elkaar.

Angela is een heldin op Louboutins die haar dromen waar maakt in New York. Ik vind het leuk om te lezen hoe het haar afgaat en ik vind dat dit een geweldig boek is die ieder meisje denk ik wel leuk vind.

Ik geef I heart London 5/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Deze boekenreeks is echt geweldig!
    Ik heb ze zelf ook allemaal, en allemaal gelezen.. Pas I ♥ New York nog eens opnieuw gelezen!
    Momenteel ben ik in een ander boek van Lindsey Kelk bezig: Tess valt door de mand.
    Zij is echt een goeie schrijfster! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen