Eve &Adam

Creƫer de jongen van je dromen.Dat is de speciale opdracht die Eve krijgt in deze roman.
Middel: een hightech ontwerpprogramma in het lab van haar moeder.Eve creƫert Adam.En hij zal perfect zijn toch?

Titel: Eve & Adam #1 Eve & Adam
Auteur: Michael Grant, Katherine Appelgate
Aantal bladzijde: 272
Speelt zich af in: San Francisco (VS)
Uitgeverij: Van Goor

Samenvatting


Wanneer Eve bij een ongeluk betrokken raakt is haar been eraf en haar handen verbrijzeld. Haar moeder besluit dat ze in haar ziekenhuis komt te liggen en Eve wordt overgeplaatst. Daar ontmoet ze Solo hij werkt voor haar moeder maar hij is niet wie ze denkt dat het is.  Eve krijgt van haar moeder de opdracht om de perfecte jongen te creĆ«ren. Ze doet dit samen met haar vriendin.


Mijn mening

Voordat ik aan dit boek begon had ik hem al te vaak in mijn handen gehad in de boekhandel, ik legde hem steeds weer terug vanwege het feit dat ik Gone van Michael Grant gewoon niet goed vind. Ik heb hier tijdens het lezen geen moeite mee gehad. Katherine Appelgate ken ik niet maar je kan wel zeggen dat ik onder de indruk ben van dit boek.  

Eve komt bij mij heel nieuwsgierig over, ze wil heel veel dingen weten die ze gewoon niet mag weten. Zelf vind ik het wel leuk om te lezen, het maakt mij ook nieuwsgierig. Tegen het einde van het boek kwam er wat actie in waardoor je het boek zo uit wou lezen. Ik had hem inderdaad heel snel uit. En natuurlijk eindigt het boek met een cliffhanger.

Serie

Eve & Adam is het eerste boek in de gelijknamige serie. Er is een 0.5 uit. Dit is Love suck and then you die. Het is een kort boekje die ik nog niet gelezen heb. Ook komt vermoedelijk dit jaar deel twee in de serie uit. Ik kan zelf niet wachten!


Vandaar kom ik uit op 5/5 sterren.



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten