Dwalen

Patch is Nora’s eerste liefde, haar grote liefde én haar beschermengel. Als Nora haar ogen moet geloven, is hij het die haar vader heeft vermoord. Hoe moet Nora hiermee omgaan? Kan het echt zo zijn dat Patch, de jongen waar ze zo van houdt, hiertoe in staat is?

Titel: Dwalen #2 Hush hush
Auteur: Becca Fitzpatrick
Aantal bladzijde:
Speelt zich af in: Coldwater (VS)
Uitgeverij: The house of books

Samenvatting


Nadat Nora en Patch afgelopen jaar samen bij biologie hebben gezeten gaat het verhaal verder. Patch is nog even mysterieus als altijd en Nora is voor hem gevallen. Ze zijn samen. Maar Nora’s moeder wil dit liever niet. Zij nodigt Scott uit voor een etentje, Scott en Nora kennen elkaar al vanaf toen ze klein waren. Wanneer Nora Scott weer ziet weet ze dat er iets vreemds aan hem is alleen ze kan het niet plaatsen. Rixon een vriend van Patch is met Vee. De relatie van Patch en Nora duurt niet lang wanneer Nora die verbreekt omdat Patch bij Marcie was. Maar niks is wat het lijkt.

Mijn mening

De reden waarom ik dit boek lees omdat ik soort van verslaafd ben aan Patch. Hij is geweldig. Ik vind Nora met het boek vervelender worden. Hush hush (Drift) is in mijn ogen velen malen beter geschreven, Patch is daar nog veel mysterieuzer en dat vind ik wel leuk. Ik vind het wel jammer dat dat minder is geworden in dit boek.

Dat niks is wat het lijkt moet je heel serieus nemen, aan het einde van het boek gebeurt er zo veel waarvan je in het begin niet eens aan zou denken. Maar wat actie in het boek vind ik wel fijn, dan wordt het lezen iets minder saai.

Ik ga de serie wel uitlezen vanwege Patch. Natuurlijk wil ik ook weten wat er met Nora gebeurt maar voor mij is Patch velen malen belangrijker. 

Dus 3/5 sterren


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten