Film: The hangover 3

Deze keer is er geen huwelijk. En dus ook geen vrijgezellenfeest. Er kan niets misgaan, toch? Wanneer Alan na de dood van zijn vader door een diep dal gaat, is de 'Wolfpack' het enige wat hij nog heeft. Het gezelschap komt samen wanneer ze door een zaak uit het verleden achtervolgd worden. Maar Las Vegas is slechts één van hun stopplaatsen...
Titel: The Hangover part III
Jaar van uitgave: 2013
Duur: 100 minuten
Cast:  Bradley Cooper, Ed Helms, Zach Galifianakis, Justin Bartha, Ken Jeong meer

Samenvatting

Chow is opgesloten in de gevangenis maar hij weet te ontsnappen. Alan's vader komt plotseling te overlijden en Alan is er kapot van. Wanneer de jongens een interventie voor Alan houden besluiten hem om hem in een kliniek te stoppen en ze brengen hem daar heen. Onderweg worden ze van de weg af gereden en ontvoerd door Marshall, ze moeten Chow zien te vinden. Marshall neemt Doug mee en als ze niet opschieten is Doug dood. Alan heeft contact met Chow en ze vinden hem. Wanneer Chow ze overtuigt om in te breken en miljoenen goud te stelen laat hij ze in de steek. Ze worden opgepakt en Marshall is woedend. Ze besluiten om weg te gaan uit Mexico en ze gaan naar Las Vegas waar ze Chow weer vinden. Vast in de limo van Marshall leveren ze hem uit aan Marshall en hij denkt dat Chow dood is. 

Mijn mening

De Wolfpack is terug. Ik heb zo lang gewacht op de film en heb hem eindelijk gezien! Hij is niet te vergelijken met deel I en deel II. Er komt wel een bruiloft en een feest alleen dat is niet waar de film om draait. Sommige stukken zijn super leuk. Chow vind ik in de eerste twee films echt geniaal maar nu hij er zo veel in zit begint hij vervelend te worden. De originele Wolfpack is leuker zonder Chow vind ik. En toch vind ik hem niet tegen vallen. Natuurlijk is deel 1 het beste. Dat ze terug zijn in Las Vegas vind ik echt super leuk. Dat is mijn favoriete stuk van de film. 


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten