Top 5 stand alone

Een standalone is een boek zonder boeken die erbij zijn gemaakt. Neem bijvoorbeeld Fangirl van Rainbow Rowell fantastisch boek vandaar mijn favoriete stand alone.
 1. The fault in our Stars (John Green) Dit boek heeft geen uitleg nodig als je hem hebt gelezen. Ik vind hem zo goed vandaar een nummer 1. Voor mijn review klik hier

2.  The book thief (Markus Zusak) Ik vind dit ook een geweldig boek, voor mij spreekt dit erg voor zich. Voor mijn review klik hier

3.  Thirteen reasons why (Jay Asher) Het feit dat ik dit boek voor de tweede keer lees zegt genoeg.  Voor mijn review klik hier

4. Fangirl (Rainbow Rowell) Ik herken me heel goed in de hoofdpersoon van dit boek, vandaae dat hij hier zeker weten in hoort voor mijn review klik hier

5. Looking for alaska (John Green) Nog een boek van John Green! Ik vind zijn schrijfstijl echt super fijn om te lezen. Voor mijn review klik hier

Andere boeken zoals die van Nicholas Sparks horen hier ook bij alleen ik vind ze niet goed genoeg als je ze gaat vergelijken met bijvoorbeeld een boek van John Green. Carrie is ook een hele goede stand alone voor mijn review daarover klik hier



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten