Favoriete booktubers

Ik vind niet alleen bookblogs maar ook vlogs heel leuk! Het maakt niet uit of het Engels of Nederlandstalige blogs en vlogs zijn. Hier komen mijn favoriete booktubers.


The readables

Een heel vrolijk en lief uitziend meisje genaamd Priscilla, zij maakt zoals jullie wel verwachten Engelstalige vlogs. Ik vind haar heel prettig om naar te luisteren. Hieronder staat een filmpje van haar en de directe link naar haar youtube is hier


Katytastic 

Dit is ook een heel erg vrolijk en enthousiaste meid die ik heel graag volg! Haar naam is Kat en ze valt heel erg op door haar aparte haarkleuren, laatste had ze haar haar blauw groen achtig. Daarnaast heeft ze een hele goede smaak wat betreft boeken. Voor haar youtube account klik hier



Thebookbelle

Dit is denk ik een nog niet zo'n heel bekend youtube account. Ik vind haar wel super leuk om naar te kijken. Dit is Lucy en een van mijn favoriete booktubers. Voor haar youtube account klik hier



Priceiswong

Dit is Jessica, ik vind dat zij een heel mooi gezicht heeft waardoor ze opvalt. Ze praat heel fijn en ik raad jullie aan om haar youtube account te gaan bekijken! Klik daarvoor hier 


Dit zijn een paar van mijn favoriete vloggers, natuurlijk zijn er altijd meer!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten