Tag: Reading habits.

Ik heb weer eens zin om een tag in te vullen, deze keer heb ik een tag gevonden op booksandkisses bekijk hun blog hier. Ik vind deze tag erg leuk en ik hoop dat meerdere mensen hem gaan invullen.



Heb je een speciale plaats in huis waar je graag leest?Voor mij maakt het niet uit waar ik lees zolang ik maar lekker onderuit gezakt kan zitten. Ik heb in me bed een super lekker plekje waar ik ook 's nachts nog kan lezen. 
Gebruik je een boekenlegger of een gewoon stukje papier?Ligt er aan of ik een boekenlegger kan vinden. Ik heb anders altijd wel een bonnetje die ik kan gebruiken als boekenlegger. 

Stop je gewoon met lezen, of moet je perse door lezen tot je het hoofdstuk uit hebt?Ligt aan het boek, ik lees nu Carrie die kan ik wegleggen wanneer ik wil. Wanneer ik in een boek zit dan lees ik altijd het hoofdstuk uit. 
Eet of drink je tijdens het lezen?Ja! Als ik lees dan is het meestal een langere tijd, meestal drink ik iets van thee of water. Ik eet daarin tegen niet veel, een koekje of iets. Ik ben veel te bang dat ik ga knoeien op het boek of op mijn ereader.
Luister je muziek of kijk je televisie tijdens het lezen? 
Meestal wel ja, de televisie staat altijd wel aan hier. Ik vind het wel lekker eigenlijk wat geluid op de achtergrond, niet dat in rust lezen niet fijn is. Als ik muziek luister is het nooit een heel erg druk lied, meestal iets rustigs.
Lees je Ć©Ć©n boek of meerdere tegelijkertijd?
Altijd meerdere. Wanneer ik de ene even zat ben lees ik de andere. Voor mij is het fijn, ik weet dat het raar klinkt maar het is maar wat je gewent bent
Lees je alleen thuis, of ook ergens anders?Ik lees overal waar mogelijk, als ik met het openbaar vervoer naar school ga zit me ereader eigenlijk altijd in mijn tas (ik ga nergens heen zonder hem) op school lees ik ook best veel als ik een uur vrij heb of na een toets. 
Lees je hardop of lees je in je hoofd?Eigenlijk altijd in me hoofd, soms als ik alleen ben denk ik er wel over na om in heel bekakt Engels een Engelstalig boek te gaan lezen maar heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Het wordt daar maar eens tijd voor!
Lees je vooruit, of sla je weleens pagina’s over?Ik lees eigenlijk alles. Ik sla nooit pagina's over.
Hou je je boeken graag nieuw, of vind je het niet erg als de zijkant ‘cracked’?Ik vind boeken het leukst als ze nieuw zijn. Ik ben er altijd zuinig mee. Maar als je aan de zijkant kan zien dat het boek vaak gelezen is heeft ook wel wat vind ik zelf.
Schrijf je in boeken?
Nee nooit! Ik wil mijn boeken van binnen het liefst zo mooi mogelijk houden en vind het ook zonde als er in mijn boeken wordt geschreven.

Wat vinden jullie van de tag? Gaan jullie hem ook doen?

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Hi!

    Ik wou even hi zeggen, vond je blog via Storyhunters! Volg je nu via bloglovin!

    Groetjes

    Irene @ icequeensbookshelf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen