Top 5 chicklit

Op een herfstdag, niet zoals vandaag maar met veel regen en wanneer het koud is ben ik altijd wel toe aan een chicklit. 
Op z'n tijd is een chicklit wel leuk, vandaar ook deze top 5.

1. I Heart New York - Lindsey Kelk. Ik hou van de boeken van Lindsey Kelk en dit is mijn favoriet in de I Heart serie. Dus zeker een aanrader voor iedereen.

2. Ps. I love you -Cecilia Arnhen. Ik weet niet waarom ik van dit boek houd, hij is heel erg voorspelbaar maar toch super leuk om te lezen. Tenminste wanneer je door het begin bent gekomen.

3. The Devil Wears Prada - Lauren Weisberger. Wat moet ik over dit boek zeggen? Ik vind hem zo leuk en de film ook! Ik kan de film niet vaak genoeg zien.

4. Dear John - Nicholas Sparks. Nicholas Sparks is denk ik toch wel een hele goede schrijver en Dear John is tot nu toe mijn favoriet. 

5. Zoete tranen - Sophie Kinsella. Ik vind dat dit boek en andere van deze schrijfster zeker in het rijtje hoort. 





Wat is jouw lievelingschicklit boek? Deel je mening met mij!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten