Flawless

In het rijkeluisstadje Rosewood kan achter een liefelijke glimlach een verschrikkelijk geheim schuilgaan. De vier `pretty little liars Spencer, Aria, Emily, and Hanna hebben zon geheim en als dat uitkomt kan dat hun fijne leventjes ruïneren. Een zekere `A dreigt dat te gaan doen. Maar wie is deze geheimzinnige `A? En zijn je beste vriendinnen nog wel te vertrouwen?
Titel: Flawless (Pretty Little Liars #2)
Auteur: Sara Shepard
Aantal bladzijde: 330
Speelt zich af in: Rosewood (US)
Uitgeverij: Harper Collins

Samenvatting

Het leven in Rosewood ligt niet stil. A stuurt nog steeds de meiden berichten. Emily begint Maya steeds meer te zien als meer als vrienden. Aria en Ezra Fitz zijn nog steeds in het geheim samen. Alles gaat goed totdat ze Allison's lichaam vinden. Tot hun grote schrik komt Jenna op de begrafenis van Allison, Jenna is al in geen tijden meer in Rosewood geweest.

Mijn mening

Ik vind de serie echt super leuk! Dit boek is heel leuk. Er gebeuren zoveel verschillende dingen waardoor het spannend wordt. Ondertussen bedenk je wie A kan zijn. Wanneer er nieuwe mensen in het verhaal komen zijn ze (voor mij dan) meteen A verdacht. Hoewel de kaft niet echt speciaal is, is de inhoud erg leuk! Ik zou hem zeker aanraden als je hem nog niet hebt gelezen!

Ik geef Flawless 5/5

De serie


Ik vind de serie erg leuk! Het is net zo spannend als het boek is. Ik vind Aria en Ezra super leuk samen, zolang ze samen zijn! Hoewel de serie in volgorde anders is als het boek is het wel leuk en niet voorspelbaar.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten