Top 5 zomerboeken.

Ook al is het zomer maar zie ik dat niet als ik naar buiten kijk, heb je wel boeken die je aan doe zomer doen denken.
 En hier komt mijn top 5 dan:

1.    Ik hou van.. serie van Lindsey Kelk.  De boeken gaan over de Britse Angela Clark die in Amerika gaat wonen. Ze gaat werken voor een tijdschrift en wordt verliefd.
2.    The Notebook van Nicholas Sparks.  Het boek gaat over Ellie en Noah die verliefd worden in een zomer, aan het einde van de zomer gaat Ellie weer naar New York en ziet je Noah niet meer.  Of ze nog bij elkaar komen dan moet je het maar gaan lezen!
3.    Loverboys van Helen Vreeswijk. Het boek gaat over twee meisjes Lisa die smoorverliefd wordt op Mo, hij laat haar het gevoel geven dat ze speciaal is. Opeens wordt ze mee genomen door Mo en hoe dat afloopt, lees het boek maar!
4.    Ik ben nummer vier van Pittacus Lore. Het boek gaat over 9 kinderen die van een buitenaardse planeet worden gehaald naar de aarde voor bescherming. Ze worden in volgorde vermoord. John is nummer vier, ze zijn naar hem opzoek. Zal het hem lukken dat hij kan ontsnappen?
5.    Twilight van Stepenie Meyer. Het boek gaat over Bella die verliefd word op de mysterieuze Edward. Hij blijft bij haar uit de buurt, Belle wil weten wat er met hem is en gaat op onderzoek uit. Ze komt erachter dat hij vampier is en haar goede vriend Jacob is een weerwolf.

 Welk boek vind je nog dat er ontbreekt? Reageer dan hierop en laat het mij weten.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten