Introductie.

Mijn eerste bericht, hierin stel ik mezelf voor en wat ik doe op mijn blog.


Hallo iedereen! Ik ben Jaike en ik ben 15 jaar jong, ik ga op deze blog schrijven over een van mijn grootste liefde boeken. Ik lees als ik het wil de hele dag door. Ik spaar de leuke boeken maar lees ze altijd op mijn ereader. Mijn hobby’s zijn toch wel lezen, schrijven, leuke films & series kijken en muziek luisteren. Op dit moment ben ik bezig in de Pretty Little Liars serie en heb boek 5 alweer bijna uit.

Nu iets over mijn blog: Elke donderdag post ik een lijst met top 5 boeken. Elke maandag plaats ik een reading list, wat ik aan het lezen ben en wat ik nog wil lezen. Tussendoor plaats ik nog wat reviews als je een boek hebt die echt super was dan kan je altijd reageren en dan lees ik het boek ook!


CONVERSATION

1 reacties: