Queen of zombie hearts

I have a plan. 

We'll either destroy them for good, or they'll destroy us. 

Either way, only one of us is walking away. 

In the stunning conclusion to the wildly popular White Rabbit Chronicles, Alice "Ali" Bell thinks the worst is behind her. She's ready to take the next step with boyfriend Cole Holland, the leader of the zombie slayers…until Anima Industries, the agency controlling the zombies, launches a sneak attack, killing four of her friends. It's then she realizes that humans can be more dangerous than monsters…and the worst has only begun. 

As the surviving slayers prepare for war, Ali discovers she, too, can control the zombies…and she isn't the girl she thought she was. She's connected to the woman responsible for killing—and turning—Cole's mother. How can their relationship endure? As secrets come to light, and more slayers are taken or killed, Ali will fight harder than ever to bring down Anima—even sacrificing her own life for those she loves. 


Titel: Queen of zombie hearts #3 The white rabbit chronicles
Auteur: Gena Showalter
Aantal bladzijdes: 464
Uitgeverij: Harlequin

Samenvatting

Anima verstoort het rustige leven van Alice. In een verassings aanval komen meer zombieslayers om dan ze hadden verwacht. Ze gaan de strijd aan tegen Anima. Alice wilt er hard voor vechten, ook al raakt ze mensen van wie ze houdt kwijt.

Mijn mening

Na een lange pauze ben ik weer begonnen in de serie. Ik was vergeten waarom ik zo veel van deze serie hield. In Queen of zombie hearts komen veel nieuwe dingen aan bod. Het is niet gek dat je geschokt ben na het lezen van dit boek. Dat was ik zelf ook. Maar het was niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Ik hoopte op meer zombies die werden vermoord. 

Ik was voornamelijk geschokt door het feit hoe ver Ali wil gaan om alles rond de zombies te vernietigen. Ik had dat totaal niet verwacht. Ik heb meerdere malen met mijn handen in het haar gezeten om wat Ali uit haalde. Dat ohmijngod effect is na drie boeken nog zeker niet weg.

En dan heb je Ali's relatie met Cole nog. Sinds dat Ali haar bijna dood ervaring gaat alles een stuk sneller rondom die twee. Ze hoeven niet overal meer de tijd voor te nemen, ze kunnen elkaar elke dag verliezen. Vanaf boek een is Cole mijn favoriete mannelijk personage. En tot nu toe is dat niet veranderd gebleven.

Na die laatste honderd bladzijdes kriebelt het aan mij wat er in het laatste boek gaat gebeuren. Ik heb hem naast mij liggen maar er zijn zo veel boeken die nog gelezen moeten worden. Ik moet het einde weten klaar punt uit. 

Ik geef Queen of zombie hearts 4 / 5 

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wauw, het boek ziet er alleen al prachtig uit. Ik heb nog nooit van deze serie gehoord maar het klinkt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen