Agenda personaliseren

Voor mij begint de school a.s. maandag 31 augustus pas. Ik zie dat de meesten alweer begonnen zijn met zijn of haar opleiding. Voor mij wordt het nog spannend, mijn laatste jaar Havo breekt eindelijk aan. En natuurlijk hoort daar een geweldig leuke agenda bij.  Dit is hoe ik mijn agenda op leuk.


Het begon allemaal met deze simpele agenda van de Hema. Ik wist dat een simpele agenda wou. Deze is €5.95 en op een bladzijde staat een dag. Ook al heb je geen goed overzicht van de week is het voor mij wel handig. Ik schrijf namelijk enorm groot.

Eenmaal de agenda binnen is kan het leuke gedeelte beginnen. Het uitzoeken van foto's en plaatjes die je kan gebruiken. Iedereen die een beetje handig is met photoshop kan met een paar klikken iets moois maken. Dus ga lekker het web rond zoeken naar leuke foto's die je kan gebruiken. Hier wat van mijn favorieten.



























Je bent helemaal vrij om te doen wat je zelf  wilt doen met je agenda. Ik kan je natuurlijk niks verplichten. Ik moet mijn afbeelding nog printen en dan ben ik klaar. Je kan natuurlijk ook foto's van je eigen boeken gebruiken. Natuurlijk doe ik dit ook. Jullie zien binnenkort op Instagram het resultaat wel!


Dit is mijn inspiratiebord. Het zit vol met mijn favorieten boeken en de verfilmingen die erbij horen. Ik gebruik hiernaast nog foto's van mijn eigen boeken. Daarnaast schrijf ik nog quotes die ik in mijn agenda steek. 

Wat doen jullie met jullie agenda voor dit jaar? Of gebruiken jullie geen agenda?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten