Maart TBR

De eerste week van maart zit erop. Zal ik  zeggen dat ik een heel erg productief weekend erop heb zitten! Ik heb namelijk een stap gezet tot het schijven van een nieuw verhaal. Eentje die ik zeker wel wil afmaken. Laat ik het zo zeggen Into the woods heeft een kleine inspiratie gebracht!






Maart tbr
Dag 21 - Kass Morgan
Silber het eerste boek der dromen - Kerstin Gier


Silber het tweede boek der dromen - Kerstin Gier

Ik heb mijn verplichtte boeken alweer bijna uit. Momenteel ben ik bezig in het laatste boek voor Nederlands laat ik heel blij zijn dat ik die bijna uit heb. Dus daar zien jullie nog een recensie van (Het meisje met het rode haar)

Een hele fijne week allemaal!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. succes met het schrijven van je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag 21 vond ik zelf erg goed, veel leesplezier en succes met het schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen